Saturday, January 15, 2011

11 September 2001

~Assalamualaikum w.b.t~

Mungkin dekat tajuk atas ni, ramai yang dah tahu pasal cerita dia. Tapi, aku nak olahkan sedikit daripada video 'The Arrival' yang aku tengok. Yang kita tahu, World Trade Centre (WTC) diserang masa tarikh tu.

Dalam kejadian tu, dua buah kapal terbang telah dirampas dan akhirnya terhempas di WTC. Hampir 3000 nyawa terkorban dalam kejadian tu. Dan kerajaan Amerika mengatakan bahawa Orang Arab yang telah merampas kapal-kapal terbang tersebut. Sejak itu, Orang Arab ditekankan sebagai pengganas.

Aku sendiri tengok video kejadian 11 September 2001. Dia tunjuk bangunan WTC dah mula terbakar and then, ada satu lagi kapal terbang terhempas dekat WTC. Menunjukkan, tv dan video cuma memaparkan satu kapal terbang sahaja terhempas. Satu lagi kapal terbang pulak tak sempat dirakamkan.

Tapi, George W. Bush pulak cakap dia nampak KEDUA-DUA KAPAL TERBANG TERHEMPAS DEKAT TV! Bukan Tv cuma paparkan satu kapal terbang je ke? Kenapa Bush pulak boleh nampak sampai kedua-duanya sekali? Aneh kan? Mesti ada sesuatu yang Bush tahu tapi kita pulak tak tahu. Membuktikan, kerajaan Amerika MEMPERMAINKAN KITA!

Yang bertambah peliknya, mana perginya 1000 orang pekerja Yahudi kat situ? Kalau sorang, dua orang okey lagi tapi 1000 orang? Bertambah-tambah pelik.

Seorang ahli Amerika yang mengetahui rancangan para Illuminati ini ditemu ramah bagi mendapatkan kebenaran. Dia berkata, kerajaan Amerika telah memberitahunya sesuatu. 11bulan sebelum kejadian 11September 2001, mereka telah memberitahunya segala apa yang dirancangkan. Dan akhirnya, apa yang diceritakan semuanya terjadi.

Orang Arab dianggap pengganas dan akhirnya, difitnah secara berleluasa dan kini, apalah yang terjadi kepada negara Arab. Mereka tidak mengenali keamanan hanya kerana satu peristiwa yang tidak mereka buat. Obama yang dikatakan ingin membantu Orang Arab tetapi di manakah bantuannya? Kenapa wujudnya Perang Gaza? Kenapa masih lagi berlaku peperangan di Palestin?

Siapa lagi mahu membantu Orang Arab? Amerika? Diorang pun dah tak boleh harapkan lagi. Kita ni yang Islam yang perlu bantu diorang. Jangan duduk dalam rumah je and kasihankan diorang je. Bangkitlah wahai saudara saudari! Bersama-sama kita berjihad di jalan Allah swt menentang musuh kita. Allahuakbar! Wassalam~

0 0000 je berani komen: