Wednesday, March 16, 2011

Please Do Read This If You Wanna Too..

~Assalamualaikum wbt~
~First thing, aku nak ucapkan terima kasih dekat semua pembaca yang sudi baca blog ni. First of all, aku nak membajet kejap.. Tepat 11.02malam ni, blog nUr kaSiH dah mencapai 1646 readers. Yer.. Aku tahu tak banyak.. Dan aku baru gunakan counter untuk check berapa ramai visitor dalam blog ini.. Huhu.. Bajet kan Tqah ni? Nak menunjuk je keja.. Hehe..
Anyway.. Aku nak cerita kepada semua kenapa aku jarang tulis nama kawan-kawan aku, family aku and alihkan pictures dari blog ni except header dengan picture aku lah. Siapa yang dah ikut blog aku dari awal, of course korang tahu yang blog aku ni penuh dengan picture family and kawan-kawan aku dan disertakan dengan nama korang sekali. Most of all, dah lama juga kan aku tak cerita tentang kes 'Illuminati' ni kan?
Kalau dulu, aku memang rajin nak surf youtube untuk research tapi sejak kebelakangan ni, connection macam mereng lah.. Dan aku memang dah lama berhenti tengok video 'The Arrival' tapi sekarang ni, adik aku dah tolong ambilkan fail video-video tu daripada kawan dia and bagi video tu kat aku. Insya-Allah, kalau aku ada masa, aku akan sambung tengok video tu.
Okey.. Apa kena-mengena alihkan picture tu semua? FYI, maklumat aku yang sebelum ni ada yang sesetengahnya agak sulit buat umat Islam dan perlu dirahsiakan daripada orang yang tertentu. Kalau (kalau je lah) orang yang berkenaan baca blog ni, kemungkinan besar blog ni akan diblock dan kemungkinan juga, boleh ditangkap tau! Of course, aku tak kisah kalau aku yang kena tangkap. Kalau family and friends? Haih.. Aku tak sanggup..
Sekarang ni pun, aku lebih kepada menulis info tentang isu semasa. Sorry kepada sesiapa yang nak sangat cerita yang macam perlukan research tu semua. Well, it takes time and agak susah nak cari info baru dengan situasi aku yang agak sibuk sekarang ni. Apa-apa pun, aku akan try kaitkan entry aku yang sekarang dengan apa-apa research yang aku jumpa. Yup.. Aku jumpa something yang terbaru tapi sorry, tak dapat aku nak bagitau apa kat sini. So, sesiapa yang nak tahu, rajin-rajinlah cari aku ek.. Ngee~
~Wassalam~
p/s : Still fikirkan idea untuk post terbaru..

1 0000 je berani komen:

Aqilah Kamarudin said...

http://aqilahkamarudin.blogspot.com/2011/03/kami-sweet-contest.html

Tiqah , aku tag kat kau untuk join contest kat atas ni . Join eh . Hehe :)