Friday, February 4, 2011

Biar apa pun, kita manusia sama..

~Assalamualaikum wbt~
~Mood : Sad setengah mati!~
~Sebelum aku cerita, aku nak bagi amaran dekat semua orang. Tolong jangan buat aku sedih masa waktu-waktu malam buta! Pagi-pagi and petang aku tak kisah tapi bukan waktu malam sebab mood aku akan berubah menjadi emo!
Senang cerita, ada lah seorang hamba Allah swt ni dah buat aku sedih. Aku tengah menahan nak nangis ni sebenarnya. ( memang lembik betul! ) Senang cerita, ada seseorang ni dah mula buka cerita tentang kesusahan dia and membandingkan kesenangan hidup aku. Kalau orang tu nak kongsi cerita tentang hidup dia, memang aku tak kisah tapi aku paling pantang bila orang nak banding-bandingkan hidup dia dengan aku.
Orang kata aku hidup senang. Aku pandai. Aku tu lah.. Aku ni lah.. Tolonglah! Kenapa susah sangat nak faham? Allah swt Maha Adil dan memberikan keadilan dalam hidup setiap hamba-Nya. Orang kata hidup aku senang. Dalam mata korang, mungkin korang nampak macam tu. Tapi dalam hati aku ni, korang nampak ke? Darah tu korang nampak ke dalam hati ni? Seksaan korang maybe dalam kesusahan. Seksaan aku? Dalam hati ni wei.. Seksaan yang sangat menyeksakan.
Aku tahu hidup kau memang susah tapi tolonglah jangan bandingkan dengan aku. Hidup aku tak perfect. Hidup aku memang susah. Memang aku tercakap benda tu kat kau tapi tu sikit je.. Kau belum tahu yang lain. Tapi biarlah aku sendiri pendam kat hati ni.
Okey, guys! Aku cam dah nak nangis ni.. Malas nak update banyak-banyak. Takde mood langsung! Biar aku sakit sendiri.. Wassalam~

0 0000 je berani komen: