Monday, February 28, 2011

Just Nak Inform Je

~Assalamualaikum wbt~

~Okey.. Aku cuma nak inform pe patut je. Aku memang dah ada mood nak update new post tapi petang ni aku ada hal lak! Guess what? Cepat teka! Cepat teka! Tiit! Lambat! Huhu.. Aku dah dapat kerja! Hehehehe.. Alhamdulillah. Akhirnya, doaku termakbul.

Aku baru je semalam balik dari Port Dickson. Macam-macam benda yang berlaku kat sana and aku akan cerita semuanya kat korang. Tapi maybe lambat sikit kot. Kejap lagi kena pergi kerja and then, malam ada kelas English. Esok aku habiskan masa nak buat kartun. Rabu pula, pagi ada kelas komputer, petang maybe kerja kot, malam ada kelas English lagi. Maybe khamis petang aku free kalau keje aku malam.

And of course, gambar header kat atas tu.. Kadang-kadang aku nampak tangan aku cam pegang tangan 'A' tapi tak tahulah kan. FYI, aku tak pegang tangan dia okey! Tangan kiri aku kat belakang badan aku. Kitaorang bukan muhrim. Takkan nak pegang-pegang? Huhu.. Apa-apa pun, lawa tak header tu? Ngee~ Penat tau edit.. :P

Sorry sebab dah lama tak update. Really busy nowadays. Badan pun sakit-sakit lagi ni. Tapi aku akan try my best untuk terus meng'update'. Teruskan membaca blog nUr kaSiH okey! Wassalam~

4 0000 je berani komen:

trisy said...

lawa gilax header! suka! ehem ehem. A sapa eik??

Atiqah Safian said...

Huhu.. Ctenya pnjg lah.. Nanti aku cte sume.. Mst kau trglak.. kot r trglak.. ngee~

Aqilah Kamarudin said...

aku suka ! peristiwa yang no-5 . we're the champion ! haha

Atiqah Safian said...

xabs2 prstwe n0 5.. hehehe